Tuesday, March 01, 2011


Blogszínpad
˙
A rádiószínpadon képek, hangok, szövegek váltakoznak. A szövegeket "élőben" mondom el, a színpadon egy széken ülve. Ezt rekonstruáltam egy szobában. A technikai lehetőségek gyengék voltak, hiszen környezeti zajok, számítógép surrogás stb. is belekerültek az amatőr kamerával készült felvételekbe. Ráadásul hiányzott a színház aurája, a színpadról ugyan nem látható, mégis érzékelhető kevés számú néző jelenléte.
˙
A rekonstrukció talán mégis megteremti az eredeti est impresszióját, a szövegek tartalmi értékeit.
˙
Ezért gondoltam az est ilyen formájú felidézését.

˙
Korányi Tamás Rádiószínpada
˙
2011. február 25-én, pénteken, este 7 órakor
˙
a Sanyi és Aranka Színházban
˙
[IX. Mátyás utca 9.]
˙
Aludtam ~ felébredtem...
˙
Jim Jarmusch, Franz Kafka, Polcz Alaine, Mészöly Miklós, Arthur Schopenhauer, Karafiáth Orsolya és Szép Ernő szövegei
˙
Áskell Másson, John Cage és Johann Sebastian Bach zenéi
˙
továbbá Jarmusch film-részletek, Hans van Manen koreográfiáinak és Evelyn Glennie ütős koncertjének részletei

~~~~~~~~~~~~~~~
1. rész
˙

˙
2. rész
˙

˙3. rész
˙

4. rész

˙

5. rész

No comments: