Saturday, August 01, 2009


Szily Nóra... ködbe burkoltan...
ˇ
A Reflektor TV napi műsorában egy ugyanazon interjút olykor négyszer is megismételnek. Ez már feltűnik az alvászavarral küszködő szörfölőnek is...
ˇ
Hát ki az, akiből naponta négyszer sem elég?...
ˇ
Ezt írja a tv honlapja:
ˇ
"A Reflektor TV új mûsorában Szily Nórának sikerül az, ami manapság csak keveseknek: nyugodtan leülni egy fél órára, és beszélgetni - õszintén. Színészek, zenészek, mûvészek, sportolók, egyszóval a magyar közélet azon izgalmas alakjai nyílnak meg napról-napra, akiket jól ismerünk, de szeretnénk még többet megtudni róluk.

Szily Nóra ismert televíziós és rádiós riporter. Különleges érzékkel és egy vérbeli pszichológus rutinjával nyitja meg riportalanyait (ez persze nem véletlen, hiszen pszichológiát tanult?). Egyedülálló személyiség, akinek kedvessége és fanyar humora miatt hamar bizalmat szavaznak beszélgetõpartnerei. Éleslátásának, zsigereibõl fakadó kíváncsiságának és óriási tapasztalatának köszönhetõen az egyik legprofibb magyar riporter. Ízig-vérig nõ, akinek lételeme a kérdezés."
ˇ
Mármost, ha fenti sorok pontosak, akkor én tök hülye vagyok. Ugyanis akárhogyan figyelek, nem tudok meg semmit a kérdezettekről. Ha nő, akkor legfeljebb annyit, hogy hányszor vált el, hányszor veti hátra a fejét, meg egyáltalán. Akárhogyan figyelek, nem megy. Ráadásul teljesen retardált vagyok a celebek terén, így általában azt sem tudom, hogy Szily kisasszony kit faggat éppen.
ˇ
Láttam, hogy Szily Nóra nagyon intenzíven gesztikulál. Lehet, hogy jelbeszéddel fejezi ki magát? Levettem hát a hangot és próbáltam megfejteni a gesztusait. Ekkor viszont röhöghetnékem támadt ennyi tágra tárt ujj láttán... Több ötletem nincsen. És mindezt pénzért adják, ráadásul akkor is megy, ha nem nézem!...
ˇ
Csúnya szavak jutnak eszembe. Mifelénk háromféle tv létezik: "szar, szarabb, legszarabb" - tehát a szar a jó...

No comments: