Tuesday, July 05, 2011

Csáth Géza ~



Rádióműsor


[Periszkóp Rádió]


…vas erővel kényszerítem magam, hogy irjak. írnom kell. Ha nem is lesz számomra többé az irás életműködés soha, legalább legyen játék… nyomasztó érzések üldöztek, amelyeket fölényes és szerény viselkedéssel igyekeztem eltitkolni... Elvben mindig megvetettem és lenéztem azt az embert, aki nem szellemi fölényével, hanem büszke, rátarti, gőgös vagy tartózkodó viselkedésével akar respektust kelteni… -  az emberek azt hiszik, hogy a jóság az uralkodó elem, ezen mulatok én legjobban!
~~~~~~~~
Csáth Géza irásai (novellák, publicisztikák, levelek, kritikák); valamint Stockhausen, Bartók, Maderna, Pärt, Sandström, Schubert, Schnittke, Reich, Schönberg kompozícióinak alapján.
~~~~~~~~~~~
A műsor [58:43 perc]  ITT hallgatható. (A listán meg kell keresni a Csath Geza.mp3 jelzetet és arra kell klikkelni!)

No comments: