Wednesday, June 29, 2011

Pasolini ~ rádióműsor
[Periszkóp Rádió]
~~~~~~~~~~~
"Borzaszt e magány, s folyvást szomjazom, de csak lelketlen testek szerelmére vágyom. Mert a lélek te vagy, a kincs, de te az anyám vagy, szereteted bilincs... /Ima anyámhoz/ * Anyámat kimondhatatlanul szerettem. Megjelenése, létezése és beszédmódja, tapintatossága, lágysága – lenyűgözött..* Kereszténységem mindenekelőtt kulturális jellegű. Hajlamos vagyok a világról való misztikus gondolkodásra...  Tisztában vagyok azzal, hogy én is a fogyasztói javakat termelő társadalom haszonélvezője vagyok. De az undor meglétét rendkívül fontosnak tartom... A probléma lényege szerintem az, hogy mikor és milyen formában következik be a régi értékek pusztulása és az újak megszületése... /Életemről/"
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pasolini szövegei:


Ajánlás /Idegen föld.../
Lelkiismeret-furdalás egy megölt kutya miatt
A boldogtalan fiatalok
A Botrány iskolása
Életemről
Ima - anyámhoz
Virágvasárnap
A halál választásának szabadsága
A szép fiu litániái /Láttam.../
Eső kivül mindenen
Földemre visszatérve
Eső a végeken
Az én meztelen lábam
És
Harangok éneke
Halálom napja
Ajánlás /Földemnek kútja...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A zenék:

Richie Hawtin, Autechre, John Cage, Francisco Pirro, Diamanda Galás, Arvo Pärt, Johann Sebastian Bach, William Kraft, Michael Galasso és Wolfgang Amadeus Mozart szerzeményei.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
A műsor meghallgatható [49:04 perc] ITT ~ (A listán meg kell keresni a Pasolini.mp3 jelzetet és arra kell klikkelni)

No comments: