Wednesday, April 11, 2007








Ágens: Kúrós versek
Többet: ITT
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nádnő
Mein Herr ma Frodita leszek.

rádvetem magam
kiáltást hallasz
én változom át
súgom, súgom
Frodita akarok lenni
táncot ígérő
görög-keleti napisten

Nádnő

Ó Sentyi Hama!

Változom
Milyen népet hozok? (Milyen népet ígértem?)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Úgy kimondanám
Úgy kimondanám a neved,
de kitalálnák,
hogy te vagy,
veled voltam,
te öleltél.
Kigondoltad előre,
hogy ölelni fogsz,
aztán mégis én
kaptalak el a koncert után.
Elkaptalak játékból
vagy amiatt, hogy túl sok bort ittam,
s akkor mindig ezt csinálom,
csajozom.
Tudod, meséltem neked,
nem komolyan,
csak emlékből,
vágyakozásból,
mert már nem csinálom,
nem teszem.
Ideírnám,
hogy örülj.
Itt van a neved.
Te vagy.
Te voltál, ki elkaptál,
pedig csak rádhajoltam,
hogy elkapjalak,
s úgy nyúltál vissza,
hogy futni kellett,
menekülni,
ahol voltunk, ez nem szokás.

No comments: